Subject I've been looking so long...
DateCreated 5/11/2007 7:44:00 PM
PostedDate 5/11/2007 6:33:00 PM
Body

at my pictures of you... I almost believe that they're real." - Wordsmith Robert Smith - Pictures of you - Disintegration (199?)(meh, it doesn't matter to me... they're ALL timeless).

Some of you may or may not know, I'm obsessed with Robert Smith.  The guy's an absolute god in my mind (although I'm grown up enough to realize he's not, I'd still have his babies).  It's fascinated me for years... this fascination I have with Smith. 

Since I discovered them in 1987 (Head on the door!!!), every time I need an answer, and feel lost, I just slap on some Cure, and voila.  I've got my answer, and found my way. (kinda like that thing where if you're seeking an answer, you pick up a book, and open it to any page?).

I've spent many years (20 this year!!!) stalking Smith, and stop me if you've heard this one before, but I managed to meet him once.  Haha... it was funny, my legs felt like Jello (I'm lucky I didn't faint).

So... why the fascination with Smith you might ask?  Well, the only thing I can really think of is that I have always felt... like Smith.  His music speaks to something deep inside me (as many other fans will surely relate).  Not to mention that he and I share a resemblance?  haha... you can convince yourself you look like anyone, ever tried that Celebrity-look-a-like thingy that goes around?  I remember seeing a young Robert in the video for A Forest (way back when he had short hair, and looked somewhat clean-cut) and he looked just like my Uncle Tony.   Weird.

Anyhoo, I just think that some people have the ability to touch people in a unique way, and Smith touches me there unlike any other. 

Sometimes, there is no explanation... it's just a feeling.

And speaking of feelings, they're going on tour again this summer, and releasing a new album, and hell if I ain't wet with excitement!!!  If you really wanna keep track of announcements you can find them on www.chainofflowers.com.  They're the best Cure resource on the web.

Here's my kisses for Smith.  See you on tour baby!

And my SOS for you guys Tonite... Pictures of you - by the Cure.  The perfect example of a video shoot gone to shit, and they used it anyway.  Goes to show you, no matter what happens... THE SHOW MUST (and does) GO ON!!!

This one's for my little ladies up in the Shwa... my very own cheering squad they are, and I miss them very much.  See you soon girls!!!!!